7 Temmuz 2016 Perşembe

Gezen mi okuyan mı?

Çok gezen mi bilirmiş, çok okuyan mı? Yumurtamı civcivden çıkar civciv mi yumurtadan gibi üzerine binlerce kez yazı yazılan, sohbetlere konu olan ama tüm konuşmaların sonunda bir türlü nokta konulamayan efsane tartışma konumuz.

Canım kardeşim, gezen de bilir okuyan da, yeter ki gezsin yeter ki okusun. Ama hem gezen hem okuyan tadından yenmez, sohbetine doyulmaz. Kimisi ne gezer ne okur ne de seyreder ama cahil cesareti herşeyde fikri vardır, her naneyi bilir. Bana göre gezmek okumaya teşvik eder, merak edersin nerdesin, nereye gidiyorsun, gelenekleri ne, ne yer, ne içerler. Okumak da gezmeye teşvik eder, okursun yine merak edersin, tatmak, dokunmak, havasını solumak istersin.

Bloğumda hem gezeceğiz, hem okuyacağız, hem de fotoğraflarla bir nebzede olsa tanıtmaya çalışacağım. Gezdiğim yerlerin ilginç özelliklerini paylaşacağım, okuduğum kitaplardan tavsiyelerde bulunacağım, fotoğraflarla hafızamızda yer etmesini sağlamaya çalışacağım.
Sohbet etmeyi çok severim, beynimin doyduğumu hissettiğim sohbetlere ise bayılırım. Yazıyı tekrar keşfettiğimden beri sohbetin yazılı halini de ne kadar özlediğimi farkettim.

Benimle sohbete var mısınız? Ben bu yolculukta yanımda bana yol arkadaşı olmanızı sabırsızlıkla bekliyorum.

Merhaba hepinize,
Sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder